İzleyiciler

20 Eylül 2011 Salı

bu aralar arı gibi çalışkanım nedense.....






yaa arı gibiyim maşallah aklımda fikirler var devamlı bir şeyler yapmak istiyorum gerçi  hediye etmekte güzel ama satış yapmak bi başka motive ediyor  şu pasajı bir türlü halledemedim biraz üzerinde durmam gerekli galiba neysee bu gün çıkanlar bunlar nedense bu aralar küpe ve bilekliğe taktım .internetten aldığım cabuşonları denedim  ölçüler biraz ufak neyse tecrübe oldu... aa a bu arada çarşamba evlilik yıldönümümüz romantik bir yemek planım var bakalım nasıl oluçakk eee 15 .yıl biraz hazırlanmalı hazırlıklar başlasın o zaman ............

4 yorum:

  1. bileklikleri harika dizayn etmişsin, süper, acaba etsy'i düşünsen?

    YanıtlaSil
  2. ets hakkında pek bilgim yok bilgilendirirsen sevinirim daha pasajı halledemedim bile canım beğenin için çok teşekkürler:))

    YanıtlaSil
  3. bir iki ve üçü çok begendım emegınıze sağlık

    YanıtlaSil