İzleyiciler

24 Eylül 2011 Cumartesi

BİR KİTAP TAVSİYESİ ...

Bu kitabı internette dolaşırken farketmiştim fakat bir türlü okuyamamıştım.Geçenlerde bi arkadaşımda gördüm ve okumaya başladım,aslında adı çok ilginç gelmişti. S*ktir Et, John C. Parkin’in kişisel gelişim kategorisinde yazdığı , farklı bir kitap. ilk bakışta argo bir havası varmış gibi görünse de aslında çok komik okurken sizi güldüren bir kitap , hayatı ve yaşadıklarımızı nasıl siktir edebileceğimiz konusunda bizi esprili bir tarzla gayet iyi yönlendiriyor.        siktir et diyoruz, çünkü hayatımız çok anlamlı diyor Parkin. Herkes hayatında bir çok kez dibe vuruşlar yaşamıştır. Sevdikleri tarafından terkedilmiş, işten kovulmuş, sınıfta kalmış, büyük afetler geçirmiş, hastalıklara yakalanmış ,herşeyin ters gittiği günler yaşamıştır. işte tam da burada siktir et demenin en güzel örneğini  veriyor.Yani Serdar Ortacın şarkısındaki HAYATTT BENİ NEDEN YORUYOSUNN  un yerine S*KTİR ET gitsin diyor.       Kısacası hayatı fazla ciddiye  almadan yaşananlar karşısında çaresizken S*KTİR EDİN ve bunu bir yaşam felsefesi haline getirin diyor .Ben okudum ve çok beğendim gerçekten okurken hem komik hemde ilham verici tavsiye olunur..............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder