İzleyiciler

18 Temmuz 2011 Pazartesi

GEZMECE TOZMACA YAZ....


Yorucu geçen bir haftadan sonra, bu haftaya yağmurla merhaba dedik ,havalar bu yaz pek iyi gitmeyeçeğe benziyor.Yaz tam teşrif edebildi derken yağmur hiç geçikmedi:)))Şarkıda dediği gibi BENİM HALA UMUDUM VAR.....Neyseki yazlığa taşınma işlerini hallettik .Azra hanımın kurs organisazyonlarıda tamamdır, yelken kursu tenis kursu derken Azra akşamları yorgunluktan erkenden yatakta:))))Geçen hafta epey yoğunduk düğünler sünnetler birde benim günler üst üste gelince yaza hızlı bir giriş yaptık.Yazlıkta yapılan ufak tefek değişiklerle bahçeyi epeyce düzelttik.Benim takı malzemeleri sinoptaki evde kaldığı için ,birde ben yaz gelince hemen GEZMECE TOZMACA moduna girince takı yapmak biraz askıya alındı .neyse kış gelince bol bol vaktim oluçak.Umarım yağmur fazla uzatmadan biter,DENİZ,KUM VE GÜNŞLE buluşuruz hepiniz sevgiyle kalın:)))

2 yorum: