İzleyiciler

28 Nisan 2011 Perşembe

BLOGUMA KAVUŞTUM


Merhabalar nihayet blogumu açabildim hadi bakalım hepimize hayırlı olsun:))))blog macerama gelince ben devamlı gezmece tozmaca modunda gezerkene bi arkadaşımın namı diğer(NİŞANTAŞI bilenler bilir) bir gün kadın sen ne işe yararsın bi kaş bile alamazmısın espirisiyle( dost acı söylermiş):)))devamlı tüketen modundan üreten moduna geçmeye karar verdim desemde tabiki bu kararımda öncelikle ablamın ve yakın arkadaşlarımın yaptığım takıları çok beğenip bunları neden satmıyorsun önerileriyle işe koyuldum birşeyler üretiyor olmak giderek hoşuma gitmeye başlamıştı.Teknik yardımcım sevgili eşiminde girişimleriyle bir blog oluşturup yaptığım takıları burada sergilemeye karar verdim. blog konusunda çok acemi olduğum için ancak bu kadar oldu ilerleyen günlerde daha iyi olcağını düşünüyorum önerilerinizide bekliyorum .SevGİYLE KALIN.........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder