İzleyiciler

20 Aralık 2012 Perşembe

EMEKSENSİNDEN NASIL KOVULDUM:)))

Bugün öyle bir gündüki anlatamam size hem çok utandım hemde dikkatsizliğimden dolayı çok kızdım kendime .Sabah maillerimi kontrol ederken emeksensinden mail geldiğini görünce çok mutlu oldum yakalarımdan ikisini almak istediklerini ,ançak iki ürün alınça bir indirim olurmu diye soruyorlardı bende oturdum hemen yanıt verdim fakattt olay burda başlıyor :))
   eleseri diye bir site var bilirsiniz oradada ürünlerimi satışa sunmuştum bir mesaj aldım ve alıcıyla temasa geçtikten sonra kapıda ödeme seçeneğiyle ürünü yolladım lakin arkadaş dalga geçiyordu yada muhabbet olsun diye yaptı bilemiyorum ürünü kabul etmedi ve ben ürünün fiyatından çok kargo parası ödedim ve ürün bana geri döndü siteye şikayetimi bildirmeme rahmen ilgilenmediler ve bende ürünlerimin hepsini geri çektim.Bu tatsız olaydan sonrada para hesaba yatmadan ürün yollamamaya karar verdim. Sabah emeksensinden gelen mesaja cevap olarakta saf saf hesap nosu verip önce buraya yatırmalarını ürünü daha sonra yollayaçağımı yazdım veee 2 saat sonra siteden atıldım.Tabiki bunu bilinçli olarak yapmadım ama site kurallarını okumadığım için ve başımdan geçen tatsız olayın etkisiyle acemice atladım ve şu anda emeksensinden hizmet şartlarına aykırı hareketten dolayı resmen şutlandım ,yeniden üye olabilirmiyim bilemiyorum emeksensin destek hattına niyetimin kötü olmadığını bir karışıklıtan dolayı olduğnu yazdım ama yanıt gelmedi ne yapmalıyım bilgisi olan varsa paylaşsın lütfen :))
     Bu can sıkıcı olaydan önce kızlarla harika bir kareoke partisi geçirdik o geceden kareler...
   Yarın 21 aralık herkez kıyameti beklerken ben olumlu düşünüp hayatımda dahada güzel şeyler olaçağını düşünmek istiyorum iyi düşünelim iyi olsun sevgiler..............






   

2 yorum:

  1. cok uzuldum...gecmis olsun
    en kisa zamanda duzelir insallah
    sevgilerimi yolluyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler istemeyerekte olsa benim hatam:)))

      Sil